Styczeń 2018
P W Ś C P S N
« sty    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Ciekawe artykuły
  • Budownictwo pozwoliło na rozwój wielu tematów
    Gdyby nie budownictwo rynek dziś nie prezentowałby się na takim wysokim poziomie. Należy zauważyć, że nieruchomości potrafią przynieść ogromne zyski, należy tylko wcześniej włożyć solidną pracę. Każdy jest świadomy, że …
  • Budownictwo a fizykaBudownictwo a fizyka
    Bardzo często w naszym życiu spotykamy się z dziwnymi słowami, o których nie mamy zielonego pojęcia, i tak naprawdę nie wiemy nawet co to jest. Takim słowem jest chociażby tarcica, …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Skuteczna forma sprzedaży nieruchomości w Internecie

    Skuteczna forma sprzedaży nie może obyć się bez bodajże najważniejszego elementu, jakim jest profesjonalna i efektywna demonstracja oferty w Internecie. Jest to przejawem niezmiernego szacunku wobec domniemanego klienta. A z drugiej strony sygnalizuje, że oferent wykazuje się rzetelnością, kompetentnością i bogatą wiedzą w danym temacie. Gigantycznym szczęściem może poszczycić się ten, kto pośród niezliczonej ilości ofert i ogłoszeń znajdzie to, którego konkretnie szukał. To wszystko sprawia, że reklama w Internecie jest tak ważna, a konkretniej – ważne jest zainteresowanie klienta naszą ofertą dotyczącą konkretniej nieruchomości oraz zatrzymanie go jak najdłużej.To, co w temacie prezentacji nieruchomości w Internecie dzieje się na Zachodzie nie ma nic wspólnego z tym, z czym mamy do czynienia w Polsce. Przeciętne polskie biuro nieruchomości z reguły skupia się tylko i wyłącznie na zdjęciach i treści oferty. Przeważnie fotografie zamieszczane na stronach internetowych nie są rewelacyjnej jakości nierzadko zawierają tylko treści „korzystne”. Taka sytuacja nie może mieć miejsca w zachodnich biurach nieruchomości. Dzieje się tak z dwóch powodów. Zagraniczni pośrednicy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że to, co sprawia, że ogłoszenie jest atrakcyjne i absorbujące, to unikalna i oryginalna treść. Dzięki temu klienci widzą, że są traktowani poważnie i że treści im przekazywane są rzetelne i pozwalają się „zauroczyć” tym, co proponuje ogłoszenie. Z drugiej strony proste równanie – jeżeli oferta zwiera więcej wiarygodnych informacji, tym większe jest zainteresowanie i zaangażowanie klienta. I tu rodzi się pytanie – co tak naprawdę zrobić, byt taka oferta nieruchomości była bogata i interesująca? To proste. Propozycja taka powinna zawierać kilka kluczowych elementów. Bardzo ważny jest profesjonalny rzut, który zaraz za opisem i fotografiami, jest niezbędnym elementem zachęcającym do odwiedzenia nieruchomości w realu. Potencjalny kupujący, dzięki dobrze wykonanej wizualizacji, może dobrze poznać nieruchomość, zajrzeć w każdy zakamarek, odwiedzić każdy kąt, który nie jest uwieczniony na zdjęciach. Dodatkowym atutem takiego planu jest fakt, że może on sobie od razu wyobrazić, w jakie meble i sprzęty je wyposaży i jak je rozmieści. Taki rzut jest bardzo szybkim weryfikantem oczekiwań klienta. W bardzo szybki sposób pozwala stwierdzić, czy dane mieszkanie jest warte obejrzenia, czy wręcz odwrotnie – to strata czasu. Reasumując, plan nieruchomości powinien być obowiązkowym elementem oferty, zaraz po opisie i fotografiach. Dzięki temu bowiem, klient szybciej uzyska potrzebne mu informacje i dzięki temu szybciej dojdzie do zawarcia umowy kupno-sprzedaż.

    Leave a Reply