Kwiecień 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Ciekawe artykuły
  • Czy warto budować się za miastem
    W ciągu ostatnich 3 lat coraz więcej osób, planujących zakup swojego pierwszego mieszkania, decyduje się jednak na wybudowanie sobie domu za miastem lub tez kupno już gotowego domu. Co jest …
  • Budować, czy kupować domBudować, czy kupować dom
    Jeśli zastanawiamy się nad tym, czy budować dom we własnym zakresie, czy kupować dom musimy przede wszystkim zastanowić się nad naszymi możliwościami czasowymi, ale również nad wiedzą jaką posiadamy o …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Skuteczna forma sprzedaży nieruchomości w Internecie

    Skuteczna forma sprzedaży nie może obyć się bez bodajże najważniejszego elementu, jakim jest profesjonalna i efektywna demonstracja oferty w Internecie. Jest to przejawem niezmiernego szacunku wobec domniemanego klienta. A z drugiej strony sygnalizuje, że oferent wykazuje się rzetelnością, kompetentnością i bogatą wiedzą w danym temacie. Gigantycznym szczęściem może poszczycić się ten, kto pośród niezliczonej ilości ofert i ogłoszeń znajdzie to, którego konkretnie szukał. To wszystko sprawia, że reklama w Internecie jest tak ważna, a konkretniej – ważne jest zainteresowanie klienta naszą ofertą dotyczącą konkretniej nieruchomości oraz zatrzymanie go jak najdłużej.To, co w temacie prezentacji nieruchomości w Internecie dzieje się na Zachodzie nie ma nic wspólnego z tym, z czym mamy do czynienia w Polsce. Przeciętne polskie biuro nieruchomości z reguły skupia się tylko i wyłącznie na zdjęciach i treści oferty. Przeważnie fotografie zamieszczane na stronach internetowych nie są rewelacyjnej jakości nierzadko zawierają tylko treści „korzystne”. Taka sytuacja nie może mieć miejsca w zachodnich biurach nieruchomości. Dzieje się tak z dwóch powodów. Zagraniczni pośrednicy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że to, co sprawia, że ogłoszenie jest atrakcyjne i absorbujące, to unikalna i oryginalna treść. Dzięki temu klienci widzą, że są traktowani poważnie i że treści im przekazywane są rzetelne i pozwalają się „zauroczyć” tym, co proponuje ogłoszenie. Z drugiej strony proste równanie – jeżeli oferta zwiera więcej wiarygodnych informacji, tym większe jest zainteresowanie i zaangażowanie klienta. I tu rodzi się pytanie – co tak naprawdę zrobić, byt taka oferta nieruchomości była bogata i interesująca? To proste. Propozycja taka powinna zawierać kilka kluczowych elementów. Bardzo ważny jest profesjonalny rzut, który zaraz za opisem i fotografiami, jest niezbędnym elementem zachęcającym do odwiedzenia nieruchomości w realu. Potencjalny kupujący, dzięki dobrze wykonanej wizualizacji, może dobrze poznać nieruchomość, zajrzeć w każdy zakamarek, odwiedzić każdy kąt, który nie jest uwieczniony na zdjęciach. Dodatkowym atutem takiego planu jest fakt, że może on sobie od razu wyobrazić, w jakie meble i sprzęty je wyposaży i jak je rozmieści. Taki rzut jest bardzo szybkim weryfikantem oczekiwań klienta. W bardzo szybki sposób pozwala stwierdzić, czy dane mieszkanie jest warte obejrzenia, czy wręcz odwrotnie – to strata czasu. Reasumując, plan nieruchomości powinien być obowiązkowym elementem oferty, zaraz po opisie i fotografiach. Dzięki temu bowiem, klient szybciej uzyska potrzebne mu informacje i dzięki temu szybciej dojdzie do zawarcia umowy kupno-sprzedaż.

    Leave a Reply