Sierpień 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Ciekawe artykuły
  • Dom naszych marzeń
    Nasze mieszkanie to obraz nędzy i rozpaczy. Zaczynamy zastanawiać się, kiedy to się stało, że niemal z dnia na dzień nasze meble zaczęły przypominać relikt PRL- u, a tapeta, odchodząca …
  • Tani wynajem kraków
    Organizacja wakacji- jak się z tym uporać?. Zorganizowanie kilku tygodniowych wakacji lub nawet kilkudniowego wyjazdu to bez wątpienia zadanie niezwykle wymagające. Wymaga ono bowiem od nas poświęcenia zarówno ogromnych zasobów …
Najnowsze komentarze

    postheadericon Skuteczna forma sprzedaży nieruchomości w Internecie

    Skuteczna forma sprzedaży nie może obyć się bez bodajże najważniejszego elementu, jakim jest profesjonalna i efektywna demonstracja oferty w Internecie. Jest to przejawem niezmiernego szacunku wobec domniemanego klienta. A z drugiej strony sygnalizuje, że oferent wykazuje się rzetelnością, kompetentnością i bogatą wiedzą w danym temacie. Gigantycznym szczęściem może poszczycić się ten, kto pośród niezliczonej ilości ofert i ogłoszeń znajdzie to, którego konkretnie szukał. To wszystko sprawia, że reklama w Internecie jest tak ważna, a konkretniej – ważne jest zainteresowanie klienta naszą ofertą dotyczącą konkretniej nieruchomości oraz zatrzymanie go jak najdłużej.To, co w temacie prezentacji nieruchomości w Internecie dzieje się na Zachodzie nie ma nic wspólnego z tym, z czym mamy do czynienia w Polsce. Przeciętne polskie biuro nieruchomości z reguły skupia się tylko i wyłącznie na zdjęciach i treści oferty. Przeważnie fotografie zamieszczane na stronach internetowych nie są rewelacyjnej jakości nierzadko zawierają tylko treści „korzystne”. Taka sytuacja nie może mieć miejsca w zachodnich biurach nieruchomości. Dzieje się tak z dwóch powodów. Zagraniczni pośrednicy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że to, co sprawia, że ogłoszenie jest atrakcyjne i absorbujące, to unikalna i oryginalna treść. Dzięki temu klienci widzą, że są traktowani poważnie i że treści im przekazywane są rzetelne i pozwalają się „zauroczyć” tym, co proponuje ogłoszenie. Z drugiej strony proste równanie – jeżeli oferta zwiera więcej wiarygodnych informacji, tym większe jest zainteresowanie i zaangażowanie klienta. I tu rodzi się pytanie – co tak naprawdę zrobić, byt taka oferta nieruchomości była bogata i interesująca? To proste. Propozycja taka powinna zawierać kilka kluczowych elementów. Bardzo ważny jest profesjonalny rzut, który zaraz za opisem i fotografiami, jest niezbędnym elementem zachęcającym do odwiedzenia nieruchomości w realu. Potencjalny kupujący, dzięki dobrze wykonanej wizualizacji, może dobrze poznać nieruchomość, zajrzeć w każdy zakamarek, odwiedzić każdy kąt, który nie jest uwieczniony na zdjęciach. Dodatkowym atutem takiego planu jest fakt, że może on sobie od razu wyobrazić, w jakie meble i sprzęty je wyposaży i jak je rozmieści. Taki rzut jest bardzo szybkim weryfikantem oczekiwań klienta. W bardzo szybki sposób pozwala stwierdzić, czy dane mieszkanie jest warte obejrzenia, czy wręcz odwrotnie – to strata czasu. Reasumując, plan nieruchomości powinien być obowiązkowym elementem oferty, zaraz po opisie i fotografiach. Dzięki temu bowiem, klient szybciej uzyska potrzebne mu informacje i dzięki temu szybciej dojdzie do zawarcia umowy kupno-sprzedaż.

    Leave a Reply